Disclaimer


Brossois Algemene Voorwaarden
Algemeen
Welkom bij Brossois.nl

Bij al onze transacties via het internet zijn onderstaande algemene voorwaarden van toepassing.
Wij hechten veel waarde aan de relatie met onze klanten.
Rechten en plichten stellen wij dan ook hoog in het vaandel.
Brossois.nl behoudt zich het recht voor de inhoud van de voorwaarden van haar website te wijzigen, zonder hier de klant persoonlijk over in te lichten.
Indien het bovenstaande van toepassing is, dient de klant zelf na te gaan welke veranderingen in de voorwaarden zijn ontstaan. De voorwaarden van dat moment zijn geldend.


Bestellen en leveren

Brossois.nl zal alles in het werk stellen om uw bestelling(en) binnen 5 werkdagen te leveren. Voorzien wij dat de levertijd de termijn van 5 werkdagen zal overschrijden, dan stellen wij de koper daarvan via e-mail op de hoogte. Uiterlijk zal het product binnen 30 dagen na bestelling worden aangeleverd. Is dit niet mogelijk (bestelling tijdelijk niet op voorraad) of is er om een andere reden vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt u binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft u in dat geval het recht de bestelling zonder kosten te annuleren. Retourbetaling van het reeds betaalde bedrag zal op uw bankrekening plaatsvinden.

Als de verzending bij DHL of TNT post is aangemeld ontvangt U een e-mail en wordt de zending binnen enkele dagen bij u thuis aangeleverd. Wanneer u op het moment van levering niet thuis bent wordt de bestelling de volgende dag nogmaals bij u aangeboden. Wanneer u de tweede maal ook niet aanwezig bent wordt door DHL of TNT post een bericht achtergelaten waar en wanneer u het pakket kunt afhalen.
Voor verzendingen binnen Nederland rekenen wij voor de verzendkosten € 4.95. Bij verzending naar Duitsland, België of Luxemburg rekenen wij voor de verzendkosten € 9.95.
Het risico tijdens het transport van het door u bestelde artikel is voor Brossois.nl . Op het moment van aflevering van het product gaat het risico over op u, behoudens de aansprakelijkheden die wettelijk niet door Brossois.nl kunnen worden uitgesloten. Brossois.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld indien adresgegevens niet juist zijn opgegeven.
De klant draagt het risico tijdens het transport van retourzendingen.
Kosten van de retournering die de klant maakt zijn voor kosten van de klant


Online betalen

U kan betalen via iDEAL of creditcard,

iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis.
Deelnemende banken aan het iDEAL-telebankiersysteem zijn: ABN Amro, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Nadat u betaald heeft komt de orderbevestiging via de e-mail. Het is daarom belangrijk dat u het goede e-mailadres opgeeft. Via de orderbevestiging geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij uw order hebben ontvangen.

Op alle overeenkomsten en geschillen tussen partijen is het Nederlandse recht van toepassing. Alle prijzen staan vermeld in euro's en zijn inclusief BTW.

Service

Service en retournering nieuwe artikelen
U heeft een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper.
U kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht retourneren via één van onze winkels of opsturen naar ons retouradres.
Let op: Kosten van de retournering die de klant maakt zijn voor kosten van de klant

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag op uw rekening retour gestort. Er wordt alleen dán overgegaan tot retourstorting, als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Brossois.nl behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren of om slechts een gedeelte van het al betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is gebruikt of door uw schuld (anders dan van Brossois.nl of de leverancier van het artikel) is beschadigd.

Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd.


RETOURADRES:
De Brossois B.V.
Kerkstraat 30
2042 JG ZANDVOORT




Service & retournering gebruikte artikelen

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat U na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. Brossois.nl schoenen raad aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken via e-mail te melden bij webshop@brossois.nl
De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs en binnen 3 maanden na aankoop.
Gebreken worden vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is krijgt u een vervangend paar. Indien een vervangend paar niet meer voorradig is krijgt u in overleg uw geld terug. Klachten die wij niet kunnen honoreren zijn:
- Klachten die door de Brossois.nl niet verwijtbaar zijn.
- Klachten ten gevolge van oneigenlijk gebruik
- Algemene slijtage; met name zolen en hakken.
- Defecte ritsen ten gevolge van ruw gebruik.
- Losse applicaties op de schoenen die er door u worden afgelopen.
Speciaal, met name bij kinderschoenen:
- Het doorslijten van de neuzen.
- Een stukgetrapte hielpartij
(dit wordt meestal veroorzaakt door het niet op normale wijze openen en sluiten c.q. aan en uittrekken van de schoenen).

"De garantiebepaling geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de koper toekent."

Geschillenregeling:
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product en/of dienst. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, liefst per e-mail via: webshop@brossois.nl. Uiterlijk binnen 30 dagen zullen wij op uw klacht reageren.
Komen we er samen niet uit, dan kunt u -tegen betaling van € 25,- klacht behandelingsgeld uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie: www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Wordt u (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld (gedeeltelijk) aan u terugbetaald.

Contactgegevens

De Brossois B.V.
Kerkstraat 30
2042 JG ZANDVOORT
Tel: +31 235510698


B.T.W. nr: NL 801324026.B.01
K.v.K. nr: 34080514
Lid van Branchevereniging Mitex/Inretail nummer: 11365
E-mail: webshop@brossois.nl

Brossois nieuwsbrief



Volg ons op facebook