Retourneren & Ruilen

Ondanks dat wij goed voor onze producten zorgen en alles controleren voor verzending, kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal‐ of productiefout ontdekt. Wij willen jou vragen om jouw nieuwe items direct na ontvangst te controleren op gebreken. Heb je iets ontdekt? Neem dan contact met ons op, bij voorkeur via webshop@brossois.nl en gooi jouw bon/betalingsbewijs vooral niet weg, want de garantie is alleen geldig binnen 3 maanden na aankoop met bon/betalingsbewijs.

Retourneren
Het kan zo zijn dat op afstand bestelde artikelen niet voldoen aan jouw verwachtingen. Erg jammer, maar geen probleem. We nemen de artikelen vanzelfsprekend terug. Lees hieronder onze retourvoorwaarden en hoe je jouw bestelling kunt retourneren.

  • Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst;
  • Voorzie de verzending van een Track & Trace code, zodat je altijd een bewijs van verzending hebt; Een reguliere (lees: retour) verzending is onverzekerd. Het risico is voor de verzender.
  • Retourkosten via de post zijn voor eigen rekening; Je kunt je retournering niet onder rembours terug sturen.
  • Artikelen dienen ongedragen te zijn (passen mag natuurlijk wel);
  • Wanneer de artikelen gedragen of beschadigd zijn, behouden wij ons het recht de artikelen te weigeren.

Je mag jouw online gekochte artikel(en) natuurlijk ook in de winkel retourneren. Dit is gratis. Lever het artikel in bij één van onze kassa’s. Wij geven geen geld in de winkel retour. We zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen giraal wordt teruggestort.
Nota bene:
Verkopen op afstand (online) kunnen binnen 14 dagen ontbonden worden. Verkopen in de winkel zijn bindend. Hier wordt geen geld geretourneerd. Wel is er een mogelijkheid tot ruilen of een tegoedbon. Met uitzondering op opruiming artikelen of monster paren.

Ruilen
Wil je liever een andere maat of kleur? Ook dit is geen probleem. Geef in je geretourneerde pakket aan voor welk artikel/maat/kleur in dezelfde prijs je het artikel zou willen ruilen. Retourkosten van de ruiling via de post zijn voor eigen rekening en risico. Je kunt je ruiling niet onder rembours terug sturen. Ruilen of online aankopen retourneren in de winkel is gratis. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, sturen wij het nieuwe artikel kosteloos naar je toe.
Controleer of jouw artikel in aanmerking komt voor een ruiling:

  • Het artikel moet ongedragen en onbeschadigd zijn;
  • Jouw ruiling moet in de originele verpakking binnen 8 dagen bij ons binnen zijn;

Het kan gebeuren dat jouw gewenste maat of kleur helaas online niet meer op voorraad is. We laten je dit zo snel mogelijk weten en zullen in dat geval het aankoopbedrag terugbetalen.

Geschillenregeling
Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 023 ‐ 57 12106 of mail naar webshop@brossois.nl. Je ontvangt uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie. Ook als je niet tevreden bent over onze klantenservice of een ander onderdeel van De Brossois schoenen, dan horen wij dit graag. Neem in dat geval contact met onze klachtenafdeling op via info@brossois.nl. Wij willen onze klanten namelijk enkel de beste shop ervaring bieden.
Lees aanvullende informatie onder: ‘Juridisch’

De Brossois schoenen
Kerkstraat 30
2042 JG ZANDVOORT
Telefoon 023 ‐ 57 12106
E‐mail: webshop@brossois.nl

B.T.W. nr: NL 801324026.B.01
K.v.K. nr: 34080514
Lid van Branchevereniging Mitex/Inretail nummer: 11365

preloader